Společnost Skylink, jež nabízí satelitní připojení pro sledování desítek různých tuzemských i zahraničních kanálů, asi nemusíme nijak zvláště představovat. Ostatně o společnosti samotné i poskytovaných služeb jsme Vám poskytli již několik článků. Dnes jsme se museli zaměřit na tzv. servisní poplatek, který je trnem v oku nejednoho uživatele satelitní televize.
Nový ceník – zdvojnásobení správního poplatku!
Servisní poplatek je podle slov Skylink vlastně způsob, jak zkvalitnit zákaznický servis a pokrýt náklady na provoz, administraci atd. Od 1.4.2015 navíc vstupuje v platnost nový ceník a výše zmíněného poplatku se zvýší skoro dvojnásobně! Dosud se za servisní poplatek platilo 498 korun na rok. Od 1.4.2015 to bude již 935 korun na rok. A to už je pořádná změna. Vedení opět argumentuje navýšením služeb a úrovně zákaznické podpory.
Máte placené balíčky?
Dost možná se ale nemusíte bát – servisní poplatek je totiž součástí jen některých služeb. Pokud máte k Vaší dekódovací kartě přiobjednán kterýkoliv z placených balíčku (Základní i Prémium), máte cenu servisního poplatku zahrnutou již v ceně balíčku a nemusíte ho platit zvlášť. Nicméně pokud tyto placené služby nevyužíváte, měli byste zpozornět, neboť pokud poplatek nezaplatíte, může být Vaše karta deaktivována.
Kontrola servisního poplatku
Kontrola servisního poplatku probíhá ZDE. Sem jednoduše napíšete číslo Vaší satelitní karty a dozvíte se, kdy musíte uhradit další poplatek. Pokud nechcete platit od dubna vysoké ceny za servisní poplatky, doporučujeme udělat platbu zmíněného poplatku těsně před 1.4.2015 – nejlépe dvouroční verzi, která Vás vyjde na 899 korun. Pokud to k tomuto datu stihnete, ještě 2 roky pro Vás v podstatě bude platit starý ceník. Teprve 1.4.2017 zaplatíte znovu, už za nový ceník.
Platba
Jednorázově lze uhradit poplatek bankovním převodem, a to sice ve variantách na 1 a 2 roky. Pokud chcete platit měsíčně, bohužel je pro Vás jedinou možností přes SIPO nebo Inkaso z bankovního účtu. Specifické kódy a další podrobnosti k platbám najdete na skylink.cz
Děkujeme za pozornost a doufáme, že dnešní článek byl opět přínosem.
Máte nějaký problém a chcete ho řešit? Napište nám do komentářů, nebo přímo na zákaznickou zonu SkyLinku – https://zona.skylink.cz/web/login
Stížnost,
přestala mi hrát karta 2741745980 přesto, že mám zaplaceno od 10.8.14 899,-Kč (tedy 2 roky).
V poslední době je to už poněkolikáté kdy dojde k výpadku. Mám ještě další kartu a ta funguje.
Prosím o nápravu. Děkuji J.M.
Ahoj Jirko! Zadej číslo karty sem – https://zona.skylink.cz/web/login dál už ti pomůže zákaznická podpora 🙂
MÁME ZAPLACENOU KARTU IRDETO DO 25.7.2016 .TELEVIZI VYUŽÍVÁME OD JARA DO PODZIMU NA CHALUPĚ A KARTA NEJDE ČÍM TO JE,
Nejedná se o krátkodobou poruchu?
Mám zaplacenou kartu dne 21.12.2015 mohu vědět kdy ji budete aktivovat nemohla jsem ji dříve zaplatit jelikož jsem nebyla v republice děkuji.
Ahoj Marie. Podle mě okamžikem připsání platby ti ji Skylink aktivuje. Snad to dojde před svátkama, aby jsi se mohla na štědrý den koukat na pohádky.
satelitní karta č 42783950746 mě nejde přestože je platná ještě jeden měsíc nevím z jakeho dúvodu
takove sjužby za vyší poplatky se mě vúbec nelíbí .
Milane chápeme to napište sem – https://zona.skylink.cz/web/login tam to s Vámi vše vyřeší
Již tři dny mi nenaběhl satelit i když řádně platím poplatky,č.karty 4 2775268669. Děkuji za rychlou radu. šímová
Dobrý den, přestala mi fungovat Skylink karta č. 42010634030, předplacená do 13.5.2016, prosím o nápravu. Děkuji zdraví M.
Dobrý den, mám dotaz.
Proč mi nefunguje na programech ČT iVysílání?
Děkuji za odpověď
Jaroslavo,
zkuste restartovat settobox
nyní jsem si přečetl, že se zvyšuje měsíční poplatek od 1.4.2016 na 70,- Kč, doposud jsem platil měsíčně 55,- Kč formou trv. příkazu a který byl již 21.3.2016 převodem uhrazen. Proto se chci zeptat zda nyní musím uhradit rozdíl t.j. 15,-Kč, který můžu učinit formou převodu z účtu na váš učet. Jinak samozřejmě provedu na další měsíce změnu trv. příkazu na 70,- Kč. Děkuji za brzkou odpověď na můj meil. Č. mém dekodovací karty je 2763698232.
Chtěl bych ukončit TV příjem na kartě 42662838269 , poplatek mám zaplacen do 10.5.2016 Musím to podat písemě? Děkuji.
Ano. Podání písemné podání je lepší, za náš server tento postup doporučujeme všem zákazníkům Skylinku.
Prosím o informaci ohledně karty číslo 42775192075 z důvodů ukončení sledování babičky, která se odstěhovala.Bude mně vrácena částka, kterou nebudu používat tuto kartu a vám ji vrátím, platbu mám do 25.10.2016 děkuji Zdeněk Štěpánek
Ahoj Zdeňku, Ano bude! Doporučujeme ti vyplnit tento formulář – https://zona.skylink.cz/web/support?_ga=1.19184312.107207354.1439883392
Dobrý den, chci se zeptat jak získám informace o kartě, když jsem se zkoušela přihlásit, ale byl mi odmítnut přístup z důvodu špatného jména. Původně jsme totiž Vaši službu registrovali na dědečka, ale před pár dny mi přišla složenka na moji adresu – ne na dědečkovu a navíc je v adrese chyba v křestním jménu.
Prosím o radu, co dělat. Mám složenku zaplatit, i když nesouhlasí jméno? Číslo karty jsme kontrolovali a je v pořádku. Děkuji za odpověď